How To Set Bad Usb Flash Drive & Memory Card

Ager Ap k Pass koi Khraab Usb Flash Drive,Memory Card Hai To Ap ne usko phenk nahin Dena balke usko khud thik karna hai apne Computer se to Bus Ap Ne Karna Ye hai k Jo
method Mene Neche Batya Hai UsKo follow Karte Jaaen...




Jb ap khraab Usb flash drive ko Apne pc se plug karte hain to ek Error ki window open hoti
hai jis pr likha hota hai Please Insert a disc into Removable disc Ya ye likha aata hai
Windows was unable to complete format  kio k Usb flash drive  ka ye ek aam masla hai
to is waqat ap ne gusse me aaker usko phenk nahin dena.
USB Ko plug karen or My Computer k Right Button pr Click karen phir Manage
pr click karen phir Disc Management ki window open hogi us me Disc Management
pr click karen phir tamaam System drive samne aajaae ge is me hamaari Flash drive bhi 
mojood hogi.
Lekin Usb ka name nahin aa raha ho ga ap ko apni usb k Size Se pata lagana hoga
k kon sa drive usb wala hai jb k window ise Unallocted space k toor pr Show
kar raha hoga iska matlb k ye farg rakhi hoi hai yaani k iska Abhi tak partition Nahin hai ager kisi drive ka partition na ho to ise use nahin kia ja sakta ab yahan 
tamaam drive me jo apko lagta hai k ye apki usb hai us pr right button prees karen or
New Simple Volume par click karen dar asal hum USb ki partition bana rahe hain
File system Se volume label ap jo chahen Choice  kar sakte hain jo k hr New Partition 
ko use karne k liye Isko format karna lazmi hai.
is liye neeche diye gaae Option Perform a Quack Format pr check lga den Wahan pr Next
par click karte jaaen or Aakhir main Finish pr click kr de Bus ap ki khraab Usb ab Working hai...


Important Note: Ager Is post se koi bhi Problem Aae to Comments main poch len..

Master Mind

A.o.A Dear,My name Sahil Usman From Pakistan i'm Expert Information&technology

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Previous Post Next Post